Darmowa Dostawa do Polski
Gwarancja do 20 Lat
60 Dni na Zwrot

Trzy niebanalne spoty FlexiSpot — dlaczego powstały i co działo się za kulisami?

06 marca 2024

Sklep FlexiSpot działa na rynku już jakiś czas i jak do tej pory radziliśmy sobie całkiem nieźle bez inwestowania w marketing. To dzięki wam i waszym dobrym opiniom udaje nam się zdobywać coraz to nowych klientów i umacniać naszą pozycję na rynku profesjonalnych mebli biurowych. Zauważyliśmy jednak, że czegoś na naszej stronie brakuje oraz że ktoś, kto chce zobaczyć nasze produkty w praktyce jest ograniczany do zdjęć. Postanowiliśmy więc stworzyć trzy klipy promocyjne, każdy skupiony na jednym z produktów z naszych najchętniej wybieranych kategorii, a więc jedno biurko z regulacją wysokości, jeden fotel relaksacyjny i jedno ergonomiczne krzesło biurowe.

Proces tworzenia tych klipów przysporzył nam sporo nowych znajomych i był powodem dla sporej ilości zabawnych sytuacji na planie. Zaraz o tym wszystkim opowiemy, ale zanim do tego przejdziemy, pragniemy w choćby kilku słowach opowiedzieć czym się zajmujemy i nieco rozwinąć wątek tego, dlaczego zdecydowaliśmy się pokazać nasze produkty w ten sposób.

Wstęp: kim jesteśmy i czym się zajmujemy

Sklep FlexiSpot od swojego powstania za cel obrał sobie stworzenie kompletnej kolekcji ergonomicznych mebli biurowych, które będą zachęcały zarówno swoim nowoczesny designem, jak i użytecznością. Uważamy bowiem, że meble biurowe powinny być jednocześnie w stanie wykreować przestrzeń wokół siebie i sprawić, że będzie ona jasna, przejrzysta i nowoczesna, jak również mieć takie cechy, które pozwolą jej idealnie wywiązywać się ze swojego zadania, którym jest zapewnienie odpowiedniej postawy i stworzenie możliwości, dzięki którym długie godziny spędzone w biurze nie odbiją się negatywnie na zdrowiu użytkowników.

Inspiracja: dlaczego zdecydowaliśmy się nakręcić ten film?

Sklep FlexiSpot mierzy się obecnie z wyzwaniem, z którym mierzyć chce się chyba każda firma. Wyzwaniem tym jest gwałtowny rozwój i szybko rosnąca liczba osób, które chcą zdobyć nasz produkty. Dlatego przyciąganie nowych osób jest dla nas najmniejszym zmartwieniem. Widzimy jednak, że wejście na pewien poziom niesie za sobą pewne oczekiwania. Nasi klienci wypatrują treści od nas, również tych w formie wideo. Jest to bowiem dla nich najłatwiejszy i jednocześnie najbardziej intuicyjny sposób na poznanie marki i zobaczenie, jak produkty sprawdzają się w codziennych sytuacjach.

Drugi powód naszego działania jest bardziej prozaiczny. Podobnie jak rodzić dumny ze swojego dziecka chce je uwiecznić na pięknym zdjęciu czy nagraniu, tak samo my chcemy, aby nasze biurka z regulacją wysokości, fotele relaksacyjne, czy fotele biurowe zostały pokazane w dobrym oświetleniu i nagrane profesjonalnymi kamerami.

Strzał w dziesiątkę: współpraca z MIL (MadeInLondon)

Jak się być może domyślasz, firma skupiona wokół dostarczania możliwie najlepszych mebli biurowych nie chowa w piwnicy działu kreatywnego z kompletną ekipą firmową. Kiedy więc postanowiliśmy stworzyć klipy, które pokażą nasze produkty w ciekawy sposób wiedzieliśmy, że musimy poprosić kogoś o pomoc. Po dniach intensywnych poszukiwań udało nam się trafić na brytyjską firmę, której poczucie humoru od razu do nas przemówiło i już pierwszego dnia wiedzieliśmy, że MadeInLondon jest strzałem w dziesiątkę. Dziś z perspektywy czasu wiemy, że był to doskonały wybór, a współpraca z tą firmą zaowocowała nie tylko trzema świetnymi filmami, ale też mnóstwem ciekawych i zabawnych sytuacji związanych z ich tworzeniem.

Śmieszne sytuacje z planu zdjęciowego

Śmiesznych sytuacji związanych z kręceniem naszych filmów promocyjnych było całe mnóstwo. Od dowcipów i podstępnych żartów, przez dziwne pomyłki i wpadki, po zwykłą, codzienną pracę w gronie przyjaznych i kreatywnych osób, co doskonale streszczają słowa reżysera: „Jako osoba, która spędza większość czasu pracując z domu, byłem naprawdę podekscytowany możliwością pracy nad tym projektem. Żyjemy w czasach, w których nowe sposoby pracy są stale odkrywane i akceptowane.

Pomysł polegał na stworzeniu tych osobliwych scenariuszy i przesunięciu granic tego, czym mogą być meble ergonomiczne. Rzuciliśmy odbiorcom wyzwanie, by myśleli nieszablonowo, by pracowali w nowy sposób i żyli w nowy sposób”.

Oczywiście cały proces nie obył się bez trudności, chociażby takich jak problemy techniczne. Jednak profesjonalizm ekipy z MadeInLondon i ich chęć to stworzenia czegoś wyjątkowego połączony z naszą miłością do produktów FlexiSpot sprawił, że wszelkie trudności udało się pokonać, a efekt finalny przerósł nasze oczekiwania.

Premiera

Cały proces produkcji i wszystkie chwile radości i smutku pozostaną w naszej pamięci na długo i będą nam przypominać o świetnych chwilach spędzonych na planie. Musimy jednak uczciwie przyznać, że to moment premiery był dla nas najbardziej niezapomniany i wiązał się z emocjami, których się nie spodziewaliśmy. Efekt finalny jest w naszej opinii genialny i przywołuje nam na myśl najlepsze, co brytyjski humor ma do zaoferowania. Mamy nadzieję, że oglądanie tych trzech klipów przysporzy wam choćby ułamek radości, jaką my mogliśmy dzięki nim poczuć.

Podsumowanie

Cieszymy się, że sklep FlexiSpot może się rozwijać i że działa już na poziomie, na którym takie działania jak tworzenie klipów promujących markę jest wręcz obowiązkowe. Dzięki temu mogliśmy przeżyć wiele niezapomnianych chwil i zobaczyć nasze produkty jako drugoplanowych bohaterów w produkcjach, które aż tak nam się podobały. Trzy klipy FlexiSpot są odpowiedzią na oczekiwania naszych klientów, którzy chcieliby otrzymywać więcej treści, wliczając w to treści wideo, które dają im wygodny z zarazem intuicyjny wgląd w markę.